Subject: Kutse piiride looduses kindlakstegemisele ja kättenäitamisele - Rangu küla Kaasiku katastriüksuse jagamine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 31 Mar 2026 22:41:45 +0300

Tere

Teatan Raplamaal Märjamaa vallas Rangu külas asuva Kaasiku 
katastriüksuse jagamisest, mis piirneb Teie valitsemisalasse kuuluva 29 
Märjamaa-Koluvere tee (50402:001:0020) katastriüksusega.
Katastriüksuse mõõdistamisel selgus piiride kindlakstegemise vajadus 
piirimärgis nr 2. Täpsem selgitus on toodud kirjale lisatud kutses. 
Kutsun Teie esindajat katastriüksuse piiride looduses kindlakstegemisele 
ja kättenäitamisele. Kirjale lisasin ka foto leitud metalltorust, 
millest on kutses piiripunkti nr 2 kindlakstegemise juures juttu.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5394 4525
OÜ Piirinael